Oznamujeme občanom - DAŇOVNÍKOM, ktorým v priebehu roku 2022 nastali zmeny v skutočnostiach a sú povinní podať priznanie k dani z nehnuteľnosti, treba tak urobiť do 31.1.2023 na OU Radošina.
Ide o tieto skutočnosti:
- zmena vlastníka nehnuteľnosti- predaj, kúpa, dedenie, darovanie domu, pozemku,
- vydanie stavebného povolenia,
- vydanie kolaudačného rozhodnutia,
- náhradné užívanie poľnohospodárskej pôdy,
- prístavba, nadstavba k rodinnému domu.
Pri dani za psa- nadobudnutie, úhyn, strata alebo predaj psa.
Pri nesplnení si tejto povinnosti môže Obecný úrad Radošina uložiť sankcie.
Občania môžu daňové priznania k dani z nehnuteľnosti, dani za psa vypísané a podpísané vhodiť do schránky umiestnenej pri vstupe do Obecného úradu, prípadne doručiť poštou alebo zaslať na mail- dane@radosina.sk
V prípade potreby tlačív si ho môžete vyzdvihnúť na obecnom úrade.
Nálepka na smetnú nádobu zelená je platná do konca marca 2023
Daň z nehnuteľnosti a iné poplatky bude možné na Obecnom úrade Radošina platiť po 15.2.2023, nakoľko zmeny pri daniach z nehnuteľnosti a poplatkov treba nahlásiť do konca januára. Zmena je pri úhrade stočného, kde bude vystavená faktúra, ktorej splatnosť je 14 dní od vystavenia faktúry.